Skip to main content

USA turu kommentaar

NFLX
Netflix, Disney show different looks in streaming-war dispatches from
Pacific theater

- News this week about Netflix's (NASDAQ:NFLX) investments in Korea is
turning some attention to two very different emerging approaches to the
streaming battleground that is the Asia-Pacific region (and of content
spending overall, now one of the crucial metrics for a hotly competitive
media space).
- The top streamer's spending in Korea will top the $500M mark this
year, a move coming fresh off the announcement that Netflix passed 3.8M
paid memberships there by the end of 2020.
- And the local content injection comes after a heavy proof of concept
in the success of *Alive,* the locally produced zombie horror thriller
that dominated box office there last summer (and for which Netflix took
video-on-demand distribution rights outside South Korea's border).
- As part of the investment news this week, Netflix revealed highlights
from an upcoming Korean slate, including films *Moral Sense* and
*Carter.*
- Meanwhile, it's becoming clear that two streaming heavyweights are
taking different paths in the growing battle theater of Asia-Pacific.
- A new study from Media Partners Asia notes that Japan will emerge as
the largest regional market for Netflix by the end of the year. And it
says
rival Disney Plus (NYSE:DIS) is set to see regional subscriptions double
this year (and revenue to jump by 160%), but with its Asian core
remaining set in low-yielding India.
- The analysts forecast $3.3B in revenues and 33.3M paying subs for
Netflix in Asia Pacific this year, up from $2.4B and 25.5M subs in 2020.
For Disney Plus, it's projecting $1.2B in revenue and 66M paying subs, up
from $500M and 32M subs in 2020.
- And despite Netflix's surge in South Korea, it's Japan that should
overtake Australia as the company's top AP market (both in revenue
generation and subscribers), notable as Japan has been a late adopter of
online content. It's still growing in Southeast Asian markets, but if it
has a weakness it's in India, *Variety* notes.
- Cue Disney, which is a dominant force in India thanks mostly to owning
top streaming platform Hotstar. It's expected to finish 2021 with 50M
subscribers there, and a lot of the success so far has been driven by
sports, so future success may be driven by local rights renewals.
Meanwhile, it's a mass market service in India, while Netflix is
positioned
more as a premium product that has yet to break out.
- Disney too is more of a premium product - in some regions. It's
targeting a pricier package in Australia/New Zealand, Japan, Singapore,
and
yet-to-launch territories of Korea, Hong Kong and Taiwan. That's backed
by the crucial launch of general-entertainment programming under the Star
brand.





|Yesterday, 6:31 PM|11 Comments

Comments

Popular posts from this blog

Sun Investment Group UAB 13% tootlusega võlakirjaemissioon

Sun Investment Group UAB tutvustab uut võlakirjaemissiooni, pakkudes investoritele võimalust saada 13% aastast tootlust . Emissioon hõlmab kuni 5 miljoni euro väärtuses võlakirju, suunatud nii Eesti kui Leedu investoritele ning kestab 12 kuud , pakkudes intressimäära 13% ja väljamakseid kahel korral . Sobib investorile, kes otsib hajutatust seni peamiselt saada olevate finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete võlakirjadele. Sun Investment Group UAB on rahvusvaheline ettevõtete grupp peamiselt taastuvenergia sektoris. Tähelepanu tasuks pöörata võlakirjad suhteliselt lühikesele kestvusele ning 2 korda aastas makstavale intressile. Ehk siis perioodi keskel ja lõpus. Emissiooni põhjused: 1. Kasvav projektide arv: Projektid on jõudnud valmimise etappi. 2. Müüdud projektide suurenemine: Jõudnud operatiivsesse etappi. 3. Töökapitali mitmekesistamine: Eesmärgiga rahastada arengukulusid. Võlakirjade kulude teenindamine: 12 kuu jooksul kavatseb Sun Investment Group rakendada erinevaid alternatiive

AS-i LHV Group allutatud võlakirjade pakkumine märgiti 16.3 korda üle

AS-i LHV Group allutatud võlakirjade pakkumine oli edukas AS-i LHV Group (edaspidi LHV Group) allutatud võlakirjade avalik pakkumine, mis lõppes 26. septembril 2023, ületas ootusi. Pakkumise algne maht oli 25 miljonit eurot, kuid investorite suur huvi võimaldas seda suurendada 35 miljoni euroni. Pakkumisest võttis osa 16 255 investorit, kes märkisid kokku 407,5 miljoni euro eest võlakirju. See tähendab, et pakkumine märgiti üle 16,3 korda.  LHV Groupi juhatus jaotas võlakirjad vastavalt prospektis sätestatud põhimõtetele. Eelistatud olid LHV Panga ja LHV Groupi varasemad kliendid ja investorid. „Oleme väga rahul pakkumise tulemusega, mis näitab investorite usaldust meie ärimudeli ja strateegia vastu. Kaasatud kapital aitab meil kasvatada oma kapitalibaasi, ärimahtusid ja turuosa nii Eestis kui Ühendkuningriigis. LHV jätkab kapitali- ja võlakirjatehinguid ka edaspidi,“ ütles LHV Groupi juhataja Madis Toomsalu. LHV Group emiteeris 35 000 allutatud võlakirja nimiväärtusega 1000 eurot, int

Eleving Group tagatud võlakirjade pakkumine 13% kupongimääraga

Eleving Group alustas avalikku pakkumist uutele tagatud võlakirjadele, mille kupongimäär on 13% aastas. Võlakirjad on tagatud Eleving Groupi varadega ja nende tähtaeg on 2028. aasta. Avaliku pakkumise periood kestab 2. oktoobrist kuni 20. oktoobrini 2023. Eleving Group pakub välja kuni 750 000 võlakirja, mille nimiväärtus on 100 eurot. Minimaalne investeering on 1 000 eurot. Võlakirjad noteeritakse Frankfurdi börsil ja Nasdaq Balti börsil. Eleving Group on Läti finants- ja mobiilsusettevõte, mis tegutseb Kesk-Euroopas, SRÜs, Ida-Euroopas ja Sahara-taguses Aafrikas. Fitch Ratings on hinnanud Eleving Groupi krediidivõimet B- (stabiilne). Vahetuspakkumine Eleving Group pakub olemasolevatele Mogo AS võlakirjade omanikele võimalust vahetada oma Mogo AS võlakirjad Eleving Groupi uute võlakirjade vastu. Vahetuspakkumise periood kestab 26. septembrist kuni 13. oktoobrini 2023. Vahetussuhe on 1:10, mis tähendab, et ühe Mogo AS võlakirja eest saab kümme Eleving Groupi uut võlakirja. Vahetuspakku