Skip to main content

USA turu kommentaar

NFLX
Netflix, Disney show different looks in streaming-war dispatches from
Pacific theater

- News this week about Netflix's (NASDAQ:NFLX) investments in Korea is
turning some attention to two very different emerging approaches to the
streaming battleground that is the Asia-Pacific region (and of content
spending overall, now one of the crucial metrics for a hotly competitive
media space).
- The top streamer's spending in Korea will top the $500M mark this
year, a move coming fresh off the announcement that Netflix passed 3.8M
paid memberships there by the end of 2020.
- And the local content injection comes after a heavy proof of concept
in the success of *Alive,* the locally produced zombie horror thriller
that dominated box office there last summer (and for which Netflix took
video-on-demand distribution rights outside South Korea's border).
- As part of the investment news this week, Netflix revealed highlights
from an upcoming Korean slate, including films *Moral Sense* and
*Carter.*
- Meanwhile, it's becoming clear that two streaming heavyweights are
taking different paths in the growing battle theater of Asia-Pacific.
- A new study from Media Partners Asia notes that Japan will emerge as
the largest regional market for Netflix by the end of the year. And it
says
rival Disney Plus (NYSE:DIS) is set to see regional subscriptions double
this year (and revenue to jump by 160%), but with its Asian core
remaining set in low-yielding India.
- The analysts forecast $3.3B in revenues and 33.3M paying subs for
Netflix in Asia Pacific this year, up from $2.4B and 25.5M subs in 2020.
For Disney Plus, it's projecting $1.2B in revenue and 66M paying subs, up
from $500M and 32M subs in 2020.
- And despite Netflix's surge in South Korea, it's Japan that should
overtake Australia as the company's top AP market (both in revenue
generation and subscribers), notable as Japan has been a late adopter of
online content. It's still growing in Southeast Asian markets, but if it
has a weakness it's in India, *Variety* notes.
- Cue Disney, which is a dominant force in India thanks mostly to owning
top streaming platform Hotstar. It's expected to finish 2021 with 50M
subscribers there, and a lot of the success so far has been driven by
sports, so future success may be driven by local rights renewals.
Meanwhile, it's a mass market service in India, while Netflix is
positioned
more as a premium product that has yet to break out.
- Disney too is more of a premium product - in some regions. It's
targeting a pricier package in Australia/New Zealand, Japan, Singapore,
and
yet-to-launch territories of Korea, Hong Kong and Taiwan. That's backed
by the crucial launch of general-entertainment programming under the Star
brand.





|Today, 6:31 PM|7 Comments

Comments

Popular posts from this blog

Nasdaq Balti börsidel algas kauplemine Grenardi Groupi võlakirjadega

Nasdaq Balti börsidel algas kauplemine Grenardi Groupi võlakirjadega. See on märkimisväärne sündmus nii ettevõtte kui ka Balti kapitaliturgude jaoks. Siin on lühike kokkuvõte olulisest: Ettevõte: Grenardi Group Tegevus: Juveelipoodide kett Balti riikides Võlakirjade maht: 12 miljonit eurot Intressimäär: 10% aastas Lunastamistähtaeg: 16. aprill 2027 Investorid: Enamasti Läti investorid (85%), 12% Eestist ja 3% Leedust Noteerimine: Nasdaq Riia börsil Mõned olulised punktid: Grenardi Group on edukalt kaasanud 12 miljonit eurot kapitali avaliku võlakirjapakkumise kaudu. See on ettevõtte kolmas võlakirjaemissioon ja esimene noteerimine reguleeritud börsil. Suur investorite huvi näitab usaldust Grenardi Groupi ja Balti turu vastu. Võlakirjadest saadud raha plaanitakse kasutada ettevõtte kasvatamiseks ja Balti turul konkurentsipositsiooni tugevdamiseks. Grenardi Groupi juht Ģirts Rudzītis ütles: "Oleme avaliku pakkumise tulemustega väga rahul. Täname igaüht neist...

Tarbijahinnaindeksi tõus oli aprillis viimase kolme aasta väikseim

Statistikaameti andmetel tõusis tarbijahinnaindeks (THI) aprillis 2024 võrreldes eelmise kuuga 0,9%. See on viimase kolme aasta madalaim kuukaalne THI tõus. Võrreldes 2023. aasta aprilliga oli THI kõrgem 2,8%. Mõned olulised punktid: Kaubad: Kaubad olid aprillis mulluse aprilliga võrreldes 2,4% kallimad. Selles kategoorias oli eriti märkimisväärne värskete köögiviljade (-18,3%) ja suhkru (-14,8%) odavnemine. Teisalt kallidnes oliivõli 39,1%, konservpiim 21,2% ja kondiitritooted 19,8%. Teenused: Teenused olid 3,3% kallimad kui mullu aprilliks. Suurem osa sellest tõusust oli tingitud transpordihinnamuutustest, kus reisijatevedu kallidnes 15,7% ja eratranspordivahendite kasutamine 4,6%. Kuuendine kuu järjest aeglustumine: THI tõus on aeglustunud juba kuus kuud järjest. See on osaliselt tingitud möödunud aasta aprillist lõppenud energiahindade kompensatsioonimeetmetest. Inflantsioon on endiselt madalam kui eurotsoonis: Vaatamata THI tõusule on Eesti inflatsioon endiselt madalam...

Storent Holding avaldas 2023. aasta auditeeritud aruanded: kasumlik aasta hoolimata ümberhindamisest

Sissejuhatus Storent Holding, mille eelmiseks ärinimeks oli Storent Holdings SIA, avaldas hiljuti oma konsolideeritud ja eraldiseisvad 2023. aasta finantsaruanded. Auditeeritud aruanded näitavad kasumlikku aastat hoolimata ümberhindamisest ja tulumaksueelses kasumis tehtud muudatustest. Aruanne annab ülevaate olulistest sündmustest ja finantstulemustest 2023. aastal ning ettevõtte väljavaadetest 2024. aastaks. Olulised punktid Kasv 2023. aastal: Storent Group saavutas märkimisväärse kasvu, investeerides 13 miljonit eurot uutesse seadmetesse ning jätkates investeeringuid IT-süsteemidesse ja protsesside automatiseerimisse. Ümberhindamisest tingitud muudatused: ettevõtte juhtkond otsustas 2023. aastal muuta püsivara amortisatsiooni arvestusmeetodit, võttes arvesse jääkväärtust. Muudatuste tulemusel kaasnes korrigeerimine tulumaksueelses kasumis. Kasumlikkus: Aasta kogukäive oli 43,8 miljonit eurot, EBITDA 13,7 miljonit eurot ja tulumaksueelne kasum 5,5 miljonit eurot. Uus võlakirja...