Skip to main content

USA turu kommentaar

NFLX
Americans watching a 'lot more' TV, pointing to new streaming normal - study

- Of all the changes to various industries in the
work-from-home/play-from home COVID-19 pandemic, the degree of change to
one in particular stands out: just how much television everyone's been
watching.
- A February study from Hub Research indicates 77% of people saying
they're watching more TV than before the pandemic, with 42% saying "a
lot more."
- That 77% is up even from the 70% saying so in November, and 69% saying
so in July.
- And that viewer pressure has added urgency to the voracious need for
content from existing streaming services as well as a rash of new
high-profile competitors.
- Hub says it's trying to find which pandemic-induced changes in TV
behavior will persist post-COVID-19, and says the new wave of its study
suggests Americans are "ready to embrace a new, streaming-centric
normal."
- The percentage of people who have added at least one subscription rose
from 28% last July to 44% in February. That offsets the 25% of people who
say they have dropped at least one subscription.
- And when it comes to competition not for library content but for live
offerings, overall, the number of respondents who subscribe to some kind
of
live television streaming service has jumped year-over-year - to 21%
from a
year-ago 11% - at the expense of the traditional TV bundle (down to 62%
from a year-ago 70%).
- As for the big-library services, Netflix (NASDAQ:NFLX) remains the
leader. Some 71% of survey respondents reported having a subscription,
vs.
51% for Amazon Prime Video (NASDAQ:AMZN); 42% for Disney Plus (NYSE:DIS);
41% for Hulu (DIS); and 31% for HBO Max (NYSE:T), though that HBO Max
figure has jumped from November's 18%.
- Meanwhile, not all of this is attributable to the pandemic. The study
found that some 89% now say they would have cut cable/satellite/telco
service even if COVID-19 had never happened.
- Pay TV providers: Comcast (NASDAQ:CMCSA), Charter (NASDAQ:CHTR),
DirecTV/U-verse (T), Dish Network (NASDAQ:DISH), Verizon FiOS (NYSE:VZ),
Optimum/Suddenlink (NYSE:ATUS), Atlantic Broadband (OTCPK:CGEAF),
Sparklight (NYSE:CABO).





|Today, 6:31 PM|81 Comments

Comments

Popular posts from this blog

Sun Investment Group UAB 13% tootlusega võlakirjaemissioon

Sun Investment Group UAB tutvustab uut võlakirjaemissiooni, pakkudes investoritele võimalust saada 13% aastast tootlust . Emissioon hõlmab kuni 5 miljoni euro väärtuses võlakirju, suunatud nii Eesti kui Leedu investoritele ning kestab 12 kuud , pakkudes intressimäära 13% ja väljamakseid kahel korral . Sobib investorile, kes otsib hajutatust seni peamiselt saada olevate finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete võlakirjadele. Sun Investment Group UAB on rahvusvaheline ettevõtete grupp peamiselt taastuvenergia sektoris. Tähelepanu tasuks pöörata võlakirjad suhteliselt lühikesele kestvusele ning 2 korda aastas makstavale intressile. Ehk siis perioodi keskel ja lõpus. Emissiooni põhjused: 1. Kasvav projektide arv: Projektid on jõudnud valmimise etappi. 2. Müüdud projektide suurenemine: Jõudnud operatiivsesse etappi. 3. Töökapitali mitmekesistamine: Eesmärgiga rahastada arengukulusid. Võlakirjade kulude teenindamine: 12 kuu jooksul kavatseb Sun Investment Group rakendada erinevaid alternatiive

AS-i LHV Group allutatud võlakirjade pakkumine märgiti 16.3 korda üle

AS-i LHV Group allutatud võlakirjade pakkumine oli edukas AS-i LHV Group (edaspidi LHV Group) allutatud võlakirjade avalik pakkumine, mis lõppes 26. septembril 2023, ületas ootusi. Pakkumise algne maht oli 25 miljonit eurot, kuid investorite suur huvi võimaldas seda suurendada 35 miljoni euroni. Pakkumisest võttis osa 16 255 investorit, kes märkisid kokku 407,5 miljoni euro eest võlakirju. See tähendab, et pakkumine märgiti üle 16,3 korda.  LHV Groupi juhatus jaotas võlakirjad vastavalt prospektis sätestatud põhimõtetele. Eelistatud olid LHV Panga ja LHV Groupi varasemad kliendid ja investorid. „Oleme väga rahul pakkumise tulemusega, mis näitab investorite usaldust meie ärimudeli ja strateegia vastu. Kaasatud kapital aitab meil kasvatada oma kapitalibaasi, ärimahtusid ja turuosa nii Eestis kui Ühendkuningriigis. LHV jätkab kapitali- ja võlakirjatehinguid ka edaspidi,“ ütles LHV Groupi juhataja Madis Toomsalu. LHV Group emiteeris 35 000 allutatud võlakirja nimiväärtusega 1000 eurot, int

Eleving Group tagatud võlakirjade pakkumine 13% kupongimääraga

Eleving Group alustas avalikku pakkumist uutele tagatud võlakirjadele, mille kupongimäär on 13% aastas. Võlakirjad on tagatud Eleving Groupi varadega ja nende tähtaeg on 2028. aasta. Avaliku pakkumise periood kestab 2. oktoobrist kuni 20. oktoobrini 2023. Eleving Group pakub välja kuni 750 000 võlakirja, mille nimiväärtus on 100 eurot. Minimaalne investeering on 1 000 eurot. Võlakirjad noteeritakse Frankfurdi börsil ja Nasdaq Balti börsil. Eleving Group on Läti finants- ja mobiilsusettevõte, mis tegutseb Kesk-Euroopas, SRÜs, Ida-Euroopas ja Sahara-taguses Aafrikas. Fitch Ratings on hinnanud Eleving Groupi krediidivõimet B- (stabiilne). Vahetuspakkumine Eleving Group pakub olemasolevatele Mogo AS võlakirjade omanikele võimalust vahetada oma Mogo AS võlakirjad Eleving Groupi uute võlakirjade vastu. Vahetuspakkumise periood kestab 26. septembrist kuni 13. oktoobrini 2023. Vahetussuhe on 1:10, mis tähendab, et ühe Mogo AS võlakirja eest saab kümme Eleving Groupi uut võlakirja. Vahetuspakku