Skip to main content

USA turu kommentaar

NFLX
Netflix, Disney show different looks in streaming-war dispatches from
Pacific theater

- News this week about Netflix's (NASDAQ:NFLX) investments in Korea is
turning some attention to two very different emerging approaches to the
streaming battleground that is the Asia-Pacific region (and of content
spending overall, now one of the crucial metrics for a hotly competitive
media space).
- The top streamer's spending in Korea will top the $500M mark this
year, a move coming fresh off the announcement that Netflix passed 3.8M
paid memberships there by the end of 2020.
- And the local content injection comes after a heavy proof of concept
in the success of *Alive,* the locally produced zombie horror thriller
that dominated box office there last summer (and for which Netflix took
video-on-demand distribution rights outside South Korea's border).
- As part of the investment news this week, Netflix revealed highlights
from an upcoming Korean slate, including films *Moral Sense* and
*Carter.*
- Meanwhile, it's becoming clear that two streaming heavyweights are
taking different paths in the growing battle theater of Asia-Pacific.
- A new study from Media Partners Asia notes that Japan will emerge as
the largest regional market for Netflix by the end of the year. And it
says
rival Disney Plus (NYSE:DIS) is set to see regional subscriptions double
this year (and revenue to jump by 160%), but with its Asian core
remaining set in low-yielding India.
- The analysts forecast $3.3B in revenues and 33.3M paying subs for
Netflix in Asia Pacific this year, up from $2.4B and 25.5M subs in 2020.
For Disney Plus, it's projecting $1.2B in revenue and 66M paying subs, up
from $500M and 32M subs in 2020.
- And despite Netflix's surge in South Korea, it's Japan that should
overtake Australia as the company's top AP market (both in revenue
generation and subscribers), notable as Japan has been a late adopter of
online content. It's still growing in Southeast Asian markets, but if it
has a weakness it's in India, *Variety* notes.
- Cue Disney, which is a dominant force in India thanks mostly to owning
top streaming platform Hotstar. It's expected to finish 2021 with 50M
subscribers there, and a lot of the success so far has been driven by
sports, so future success may be driven by local rights renewals.
Meanwhile, it's a mass market service in India, while Netflix is
positioned
more as a premium product that has yet to break out.
- Disney too is more of a premium product - in some regions. It's
targeting a pricier package in Australia/New Zealand, Japan, Singapore,
and
yet-to-launch territories of Korea, Hong Kong and Taiwan. That's backed
by the crucial launch of general-entertainment programming under the Star
brand.





|Today, 6:31 PM|7 Comments

Comments

Popular posts from this blog

Sun Investment Group UAB 13% tootlusega võlakirjaemissioon

Sun Investment Group UAB tutvustab uut võlakirjaemissiooni, pakkudes investoritele võimalust saada 13% aastast tootlust . Emissioon hõlmab kuni 5 miljoni euro väärtuses võlakirju, suunatud nii Eesti kui Leedu investoritele ning kestab 12 kuud , pakkudes intressimäära 13% ja väljamakseid kahel korral . Sobib investorile, kes otsib hajutatust seni peamiselt saada olevate finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete võlakirjadele. Sun Investment Group UAB on rahvusvaheline ettevõtete grupp peamiselt taastuvenergia sektoris. Tähelepanu tasuks pöörata võlakirjad suhteliselt lühikesele kestvusele ning 2 korda aastas makstavale intressile. Ehk siis perioodi keskel ja lõpus. Emissiooni põhjused: 1. Kasvav projektide arv: Projektid on jõudnud valmimise etappi. 2. Müüdud projektide suurenemine: Jõudnud operatiivsesse etappi. 3. Töökapitali mitmekesistamine: Eesmärgiga rahastada arengukulusid. Võlakirjade kulude teenindamine: 12 kuu jooksul kavatseb Sun Investment Group rakendada erinevaid alternatiive

AS-i LHV Group allutatud võlakirjade pakkumine märgiti 16.3 korda üle

AS-i LHV Group allutatud võlakirjade pakkumine oli edukas AS-i LHV Group (edaspidi LHV Group) allutatud võlakirjade avalik pakkumine, mis lõppes 26. septembril 2023, ületas ootusi. Pakkumise algne maht oli 25 miljonit eurot, kuid investorite suur huvi võimaldas seda suurendada 35 miljoni euroni. Pakkumisest võttis osa 16 255 investorit, kes märkisid kokku 407,5 miljoni euro eest võlakirju. See tähendab, et pakkumine märgiti üle 16,3 korda.  LHV Groupi juhatus jaotas võlakirjad vastavalt prospektis sätestatud põhimõtetele. Eelistatud olid LHV Panga ja LHV Groupi varasemad kliendid ja investorid. „Oleme väga rahul pakkumise tulemusega, mis näitab investorite usaldust meie ärimudeli ja strateegia vastu. Kaasatud kapital aitab meil kasvatada oma kapitalibaasi, ärimahtusid ja turuosa nii Eestis kui Ühendkuningriigis. LHV jätkab kapitali- ja võlakirjatehinguid ka edaspidi,“ ütles LHV Groupi juhataja Madis Toomsalu. LHV Group emiteeris 35 000 allutatud võlakirja nimiväärtusega 1000 eurot, int

LHV Group plaanib maksta 2023 aasta eest dividendi 13 senti aktsia kohta

LHV Groupi jaanuar 2024 tulemuste analüüs: Positiivsed aspektid: Tulu ja kasumlikkus: Tulu kasvas 13,6 miljoni euroni. Puhaskasum oli 13,6 miljonit eurot. LHV Panga puhaskasum oli 12,5 miljonit eurot. LHV Bank Ltd puhaskasum oli 3,2 miljonit eurot. Ärimahtude kasv: Konsolideeritud hoiused kasvasid 94 miljoni euro võrra. Laenuportfell kasvas 40 miljoni euro võrra. LHV Panga hoiuste maht kasvas 51 miljoni euro võrra. Jaelaenude portfell suurenes 9 miljoni euro võrra. Eesti ettevõtete laenude maht kasvas 21 miljoni euro võrra. Uued tooted ja teenused: LHV tõi turule uuendusliku Kogumiskonto lahenduse. LHV Bank Ltd laiendab maaklerite võrgustikku ja toob turule kolmanda laenutoote. Klientide rahulolu: LHV Pank kuulutati taas Eesti parima teenindusega pangaks. Negatiivsed aspektid: LHV Varahalduse fondide tootlus: M, L ja XL fondide tootlus oli negatiivne. Pensionifond Roheline langes 9,1%. LHV Kindlustuse kahjum: Jaanuaris registreeriti 7200 uut kahjuj